Love You Much :*

hye :) dah lama tak update. okay, sekarang saya nak update pasal orang yang saya sayang :) jom tengok gambar gambar kat bawah.

iloveyou mama,ayah. muahh :*


sweet tak? sweet tak? :*


yeay! saya suka gambar ni. comel kan!

AT MASJID ABDULLAH FAHIM, PULAU PINANG.


mama dengan ayah dekat depan masjid <3


saya dengan mama saya. <3


Farah Farhana berposing :)


Mama Love :)


Azwyn and Puteri <3


6 girl :) senyum


GAMBAR COMEL


gambar dekat batam :)


Ayah dengan puteri :) loving


Ayah, Puteri dan farah.


Ezlyn --> Farah --> Nadia


semua chomel! saya pun :p


abaikan pakcik belakang tu :)


senyum. 


Time Bosan. 


kakak saya. terlebih lebih comel.


laaa, bende ni ke kitaorang naik. hehe


santai tak saya n kakak aku ni :)


gambar gelap.


saya dengan ayah. :)


saya dengan farah :)


saya dengan nadia :)


kabur


Ezlyn ft nadia. hahhaha


senyum nampak gigi :D


saya suka gambar ni :)


masa ni saya tak jumpa camera. :)


adik saya comel :) Nur Qistina Qaisara Puteri

AND :D


eh? mana sesat gambar ni :) bergambar bersama bakal kakak ipar. hahaha, comel tak boy nadia
ezlyn. love you much :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan