cari gaduh je tahu !



jawab2 , xjawab dose .. haha
oke mmg da lme aku x update .. haa , skrang ni aku update ..
:) smile skit walaupun aku xgembire skrang ..

fb ! fb ! fb ! .

dye : lol lol lol lol lol lol lolo .. aku : sakit ea ? .. dye : xde lahh demam lah lol .. aku : ouh .. dye : cute sgt ke kau ni ?? .. aku : xlah .. sye xcute pown .. dye : ye ke ? abis kt blog kau .. ezlyn cute bebagai .. aku : salah ke ? .. dye : salah la . kau kate kau xcute .. tpi kau tulis kt wall kau cute .. ape cer ?? .. aku : lantak aku la .. kau kecoh pahal . nnti aku tuka la .. dye : bagus . aku tak suke :) ok .. aku : taun depan aku tuka .. dye : baik kau tukar skrang .. aku : xnk .. dye : sakai .. aku : kau la sakai .. dye : ape kau cite ni ? .. aku : tu bukan blog kau .. blog aku .. lantak la aku nk letak ape pown .. dye : ye ke . ade aku tanye ke ? .. aku : xde pown .. saje ak tulis .. dye : sakai .. aku : mmg aku sakai , puas ati kau ! .. dye : aku bagus :) da abis cite ? .. aku : da ..... dye : (dye bgi satu link ni ) ni ke balak kau ? .. aku : asl kau nk tau .. dye : aku mmg da tau . baik kau sms dye tengah sedih .. aku : da tau asl tanye ? .. dye : tengok arh gamba dye sedih je .. kesian balak kau .. aku : biar ar dye nk buat muke sedih ke muke comel ke ,kesah ape kau ? .. dye : ade jugak comel .. tutuu . alahai , comel ke balak kau tu ? .. aku : wei , aku tau la kau come .. xyah belagak .. dye : ye ke aku comel .. aku : :P mne kau dapat blog aku ? .. dye : alahai , aku tau la .. lol lol .. aku : hurm .. dye : ( dye bgi satu link lagi ) bakal jadi awek aku .. aku : kesah plk aku .. dye : aku tau kau cemburu .. aku : bakal jadi isteri kau pown aku tak kesah la .. xde makne aku nk cemburu .. dye : haha yeke ? .. aku : ye .. dye : kalau kau jadi bakal isteri aku ? asl diam .. aku : tak kan jadi la wei .. dye : haha yela .. sje saiko .. aku : .........
abis :)
bye .. love you .. oh ya , skrang ni aku suke ckp pahal daripade apesal .. tc

Tiada ulasan:

Catat Ulasan